Wednesday, April 29, 2009

Who’s the man behind design thinking? More on David Kelley.




"David is the kind of person you aspire to become. He's like a brainy Muppet. You want to hug him, stick by him, and support what he stands for. He doesn't wear a fur stole or sunglasses. He's like the guy you run into at the 7-11 getting a Slurpee. I like the idea that he's an anonymous superstar."

John Maeda, formerly the associate research director of MIT's Media Lab and now president of the Rhode Island School of Design



Read more about David Kelley’s own story and what those who have learned from and admire him have to say in Fast Company’s profile of our Summit 2009 keynote speaker.

While you're at it, don't forget to check out David Kelley's appearance at TED in 2003.

1 comment:

  1. تسرب المياه تعتبر مشكلة تسرّب المياه من المشاكل التي تؤرق الأفراد بشكل كبير؛ وذلك لما تُلحقه من ضرر بالمباني والمنازل، لذلك لا بد من السعي الدؤوب للكشف عما إذا كان هناك تسريب مائي أم لا. ويُعرف تسريب المياه بأنّه خلل يطرأ على توصيلات المياه بمختلف أشكالها، سواء كان ذلك في مواسير الصرف أو أكواعها أو مختلف أجزاء مواسير المياه، ومنها: الحنفيات، والخزانات، والسخانات، فيتسبب ذلك الخلل بخروج المياه من المسار المحدد لها إلى محيط المواسير فتتجمع المياه بالقرب من الأماكن المحيطة بالتسريب كالأرضيات والجدران فتلحق الضرر بها نتيجة تفاعلها مع مواد البناء، وتآكل الحديد وتهالك الخرسانة، وبالتالي تفاقم المشاكل في حال التغاضي عن علاجها.

    شركة العطار لكشف التسربات

    ReplyDelete